Logo 3K Sport, Trik Sport Logo 3K Sport, Trik Sport Logo 3K Sport, Trik Sport

 
Individualno načrtovanje treningov natisni
 1 bralcem je to všeč. 

lepo je bilo, najlepše še pride.....

Svojo dejavnost individulnega triatlonskega trenerja bom v prihajajočem letu nadaljeval oziroma jo še nadgradil in razširil.

1. Osnovna načela

Moj pogled na uspešen trening triatlona je usmerjen v zagotavljanje osebnega obravnavanja vsakega športnika in posledično individualnega načrtovanja treninga. Osnovna načela sodelovanja so predvsem medsebojno zaupanje, odkritost, individualen pristop, strokovnost, resno izpolnjevanje nalog, pripravljenost na učenje in spreminjanje. Sem zelo glasen zagovornik načela individualizacije in strokovnosti. To mi omogoča veliko število skupnih treningov in sodobni načini komunikacije (spletna aplikacija Training Peaks), ki zagotavlja sproten dovolj kvaliteten prenos vseh pomembnih informacij in njihovo analizo. Sistemu spremljanja in analize treninških posvečam še posebno pozornost.

individualni pristop

Z vsakim interesentom najprej opravim poglobljen individualen razgovor v katerem pridobim pomembne podatke v prvi vrsti o športni zgodovini športnika, ambicijah, motivih in športnih ciljih. Nič manj pomembne pa niso informacije o športnikovem dosedanjem osebnem, socialnem, družinskem in poslovnem življenju, vrednotah in ambicijah, predvsem pa o viziji in organizaciji življenja in treninga v bodoče. Pri tem želim ustvariti primerno sproščen vendar dovolj zaupen odnos, ki je osnova za individualizirano kvalitetno sodelovanje.

v pravem trenutku na pravem mestu

2. Kot trener nudim:

  • pomoč in sodelovanje pri postavitvi planov in ciljev,
  • redno individualno v pisni obliki planiran celoletni trening (od posamezne vadbene enote preko posameznega mikrociklusa do celotne sezone),
  • podpora za potrebno motiviranost, možnost vsakodnevnih kontaktov in posvetov,
  • svetovanje in usmerjanje pri vprašanjih vezanih na prehrano, poškodbe, pretreniranost,
  • sprotno spremljanje, kontrola in svetovanje pri izvedbi treninškega procesa, odpravljanju napak in pomankljivosti,
  • sprotna analiza izvajanja plana in testiranj,
  • pomoč in svetovanje pri pripravi in tehnični ter taktični izvedbi tekmovanj.

v vsakem trenutku vse pod kontrolo

V prvi vrsti zagotavljam, da bom s prav vsakim varovancem nesebično delil dolgoletne bogate izkušnje vrhunskega triatlonca pridobljene na 18 IRONMAN triatlonih širom po svetu, med katerimi so še prav dragocene tiste z 8 triatlonov na Havajih.

3. Pri tem od treniranca pričakujem:

  • sodelovanje pri postavitvi planov in ciljev,
  • posredovanje vseh podatkov pomembnih za pripravo treninškega programa,
  • redno izpolnjevanje treninškega programa,
  • sprotno poročanje o vseh za trening pomembnih okoliščinah,
  • redno poročanje o izvajanju treninškega programa.

izkušeno oko

4. Način sodelovanja

Razvoj sposobnosti v triatlonu terja večletno načrtno delo. V primeru dogovora o sodelovanju zato kot minimalno možno obdobje prakticiram enoleten dogovor o sodelocanju z možnostjo vsakoletnega podaljšanja, o katerem se dogovorimo po koncu posamezne sezone na podlagi analize pretekle sezone.

5. Cena:

za osebno treniranje znaša 120-150 €/mesec.

Cena obsega udeležbo na skupnih klubskih treningih plavanja (2-3x tedensko), teka (3x tedensko), kolesarjenja (1x tedensko v sezoni), individualno načrtovaje treningov, spremljanje, analiziranje, svetovanje, taktična priprava na tekmovanja, priprava in svetovanje glede prehrane na tekmah in še marsikaj iz bogatih 30 letnih izkušenj,.........

V ceno individualnega osebnega treniranja je že vključena vadnina za vse 3K programe.

Dogovorjen znesek se obvezno plača ob pričetku posameznega obdobja. Vsi, ki se boste udeleževali treningov, ste se dolžni pred pričetkom včlaniti v 3K SPORT. Letna članarina znaša 25€ (10€ za študente, 15€ ob podani zahtevi za donacijo).

6. Nekaj splošnih nasvetov:

 

  • Vadbo poskušajte vedno vnaprej načrtovati.
  • Privoščite si dovolj regeneracije med treningi (najmanj en prost dan v tednu, dnevu s težjim treningom naj sledi dan z lažjim treningom).
  • Del vsakega treninga je tudi ogrevanje, raztegovanje, ohlajanje.
  • Pri vadbi posvetite največ poudarka vzdržljivosti (dolge, manj intenzivne distance).
  • V vadbo občasno vključujte dopolnilne oblike (smučarski tek, gorski tek, veslanje).
  • Kombinirajte treninge tako, da vam ostane čim več odmora med treningi v posamezni disciplini.
  • Treninške obremenitve naj se stalno spreminjajo in izmenjujejo (kratki-dolgi treningi, manj-bolj intenzivni).
  • Skoncentrirajte se na izboljševanje tehnike (najpomembneje pri plavanju).
  • Občasno trenirajte z bolje pripravljenimi športniki, izogibajte pa se stalni vadbi z njimi (nevarnost pretreniranja in poškodb), vsekakor pa na treningih ne tekmujte z njimi.
  • Izvajajte preverjanja učinkov vadbe (analize in testiranja).
  • Ko ste utrujeni je počitek (prost dan) najboljši trening.
  • Bodite pozorni na znake pretreniranosti (nespečnost, večja izguba telesne teže, brezvoljnost, pomanjkanje apetita, spremenjen pulz v mirovanju).
  • Vadbo (količinsko ali intenzivnost) nikoli ne povečujte nenadoma, temveč postopoma.
  • Pred tekmovanji popuščajte trening (zmanjšujte intenzivnost in količino - tri do štiri dni) in se spočijte (vsaj en dan).
  • Pripravite se na tekmo (vnaprej se seznanite s progo, oglejte si menjalne prostore, izhode, spuste, vzpone, zahtevne zavoje in obrate na progi).
  • Uživajte dovolj tekočine; med treningom, ki traja več kot uro in pol si zagotovite zalogo tekočine – vode in enrgije.
  • V vaši prehrani naj bo veliko vitaminov (sadje, zelenjava) in ogljikovih hidratov (polnozrnat kruh, testenine, riž, polenta, druge žitarice, krompir).
  • Izogibajte se mastni in hitri prehrani.
  • Izogibajte se treningov v največji pripeki (poleti trenirajte zjutraj ali pozno popoldne in zvečer).

 

trener v službi

Več o treningu si lahko preberete na naši strani www.3ksport.si v člankih OD TRIATLONA ZA VSAKOGAR DO IRONMANA in vseh drugih zapisih.

Ta razpis lahko razpošljete tudi vsem za katere menite, da bi se želel priključiti. Kot ponavadi sem vam na razpolago na: email Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želiš videti, omogoči Javascript. , tel. 031 288544.

3K SPORT

IGOR KOGOJ

30 let triatlona

10 let dela v 3K

 

Dodaj tvoj komentar

Ime:
Spletna stran:
Naslov:
Komentar: