Logo 3K Sport, Trik Sport Logo 3K Sport, Trik Sport Logo 3K Sport, Trik Sport

 
Program TRIATLON natisni
 1 bralcem je to všeč. 

lepo je bilo, najlepše še pride.....

3K ŠPORT združuje veliko število triatloncev rekreativcev, ki se šele spoznavajo z zakonitostmi vadbe tega športa, iščejo odgovore na vprašanja kako se pripraviti na svoj prvi nastop ali se pripravljajo na večje izzive (olimpijski triatlon, 70.3, IRONMAN). Vsem tem v 3K nudimo program, ki obsega:

  • Vadbo teka do 3x tedensko

  • Plavanje 2x tedensko

  • Kolesarjenje 1-2x tedensko (v sezoni)

  • Skupne priprave pozimi (tek na smučeh), spomladi (triatlon), poleti (kolesarjenje).

  • Skupno načrtovanje in izvedbo nastopov

  • Svetovanje in usmerjanje pri samostojnem izvajanju vadbe

  • Svetovanje pri pripravi in tehnični ter taktični izvedbi tekmovanj

     

Program obsega do 40 ur vodene individualne vadbe mesečno in ga oblikujemo glede na cilje in ambicije članov. Vse programe izvajajo izkušeni trenerji. Program pripravlja, vodi in koordinira Igor Kogoj.

Vsem, ki se odločite za ta program nudimo:

  • pomoč in sodelovanje pri postavitvi ciljev in treninškega plana,

  • strokovno vodenje vseh skupnih 3K treningov,

  • podpora za potrebno motiviranost, možnost svetovanja na vseh treningih,

  • sprotno spremljanje izvedbe treninških nalog, odpravljanju napak in pomanjkljivosti,

  • svetovanje pri pripravi in izvedbi tekmovanj.

 

v vsakem trenutku vse pod kontrolo

Z vsakim udeležencem programa  Igor Kogoj kot vodja in koordinator nesebično deli dolgoletne bogate izkušnje vrhunskega triatlonca pridobljene na 18 IRONMAN triatlonih širom po svetu, med katerimi so še prav dragocene tiste z 9-ih triatlonov na Havajih.

Od udeležencev programa pričakujemo:

  • sodelovanje pri postavitvi planov in ciljev,

  • redno izpolnjevanje treninškega programa in ustno poročanje.

 

najboljše informacije iz prve roke

Z vsakim interesentom najprej opravimo individualen razgovor v katerem pridobimo pomembne podatke v prvi vrsti o športni zgodovini športnika, ambicijah, motivih in športnih ciljih. Sodelovanje v programu je vezano na dobo enega leta (sezone) in se ob koncu vsake sezone ob obojestranskem soglasju lahko podaljša.

 

izkušeno oko

5. Cena90-110 €/mesec

V ceno programa Triatlon je že vključena vadnina za vse skupne vodene 3K vadbe.

Dogovorjen znesek se obvezno plača ob pričetku posameznega obdobja. Vsi, ki se boste udeleževali treningov, ste se dolžni pred pričetkom včlaniti v 3K ŠPORT. Letna članarina znaša 25€ (10€ za študente, 15€ ob podani zahtevi za donacijo).

6. Nekaj splošnih nasvetov:

  • Vadbo poskušajte vedno vnaprej načrtovati.
  • Privoščite si dovolj regeneracije med treningi (najmanj en prost dan v tednu, dnevu s težjim treningom naj sledi dan z lažjim treningom).
  • Del vsakega treninga je tudi ogrevanje, raztegovanje, ohlajanje.
  • Pri vadbi posvetite največ poudarka vzdržljivosti (dolge, manj intenzivne distance).
  • V vadbo občasno vključujte dopolnilne oblike (smučarski tek, gorski tek, veslanje).
  • Kombinirajte treninge tako, da vam ostane čim več odmora med treningi v posamezni disciplini.
  • Treninške obremenitve naj se stalno spreminjajo in izmenjujejo (kratki-dolgi treningi, manj-bolj intenzivni).
  • Skoncentrirajte se na izboljševanje tehnike (najpomembneje pri plavanju).
  • Občasno trenirajte z bolje pripravljenimi športniki, izogibajte pa se stalni vadbi z njimi (nevarnost pretreniranja in poškodb), vsekakor pa na treningih ne tekmujte z njimi.
  • izvajajte preverjanja učinkov vadbe (analize in testiranja).
  • Ko ste utrujeni je počitek (prost dan) najboljši trening.
  • Bodite pozorni na znake pretreniranosti (nespečnost, večja izguba telesne teže, brezvoljnost, pomanjkanje apetita, spremenjen pulz v mirovanju).
  • Vadbo (količinsko ali intenzivnost) nikoli ne povečujte nenadoma, temveč postopoma.
  • Pred tekmovanji popuščajte trening (zmanjšujte intenzivnost in količino - tri do štiri dni) in se spočijte (vsaj en dan).
  • Pripravite se na tekmo (vnaprej se seznanite s progo, oglejte si menjalne prostore, izhode, spuste, vzpone, zahtevne zavoje in obrate na progi).
  • Uživajte dovolj tekočine; med treningom, ki traja več kot uro in pol si zagotovite zalogo tekočine – vode in energije.
  • V vaši prehrani naj bo veliko vitaminov (sadje, zelenjava) in ogljikovih hidratov (polnozrnat kruh, testenine, riž, polenta, druge žitarice, krompir).
  • Izogibajte se mastni in hitri prehrani.
  • Izogibajte se treningov v največji pripeki (poleti trenirajte zjutraj ali pozno popoldne in zvečer).

trener v službi

Več o treningu si lahko preberete na naši strani www.3ksport.si v člankih OD TRIATLONA ZA VSAKOGAR DO IRONMANA in vseh drugih zapisih.

Ta razpis lahko razpošljete tudi vsem za katere menite, da bi se želel priključiti. Kot ponavadi sem vam na razpolago na: email  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želiš videti, omogoči Javascript. , tel. 031 288544.

3K ŠPORT

Igor Kogoj

33 let izkušenj v triatlonu

13 let dela v 3K

 

Dodaj tvoj komentar

Ime:
Spletna stran:
Naslov:
Komentar: